دومین موت کورت ملی حقوق مالکیت فکری

دومین موت کورت ملی حقوق مالکیت فکری

متن سربرگ خود را وارد کنید

موسسه حقوق تطبیقی دانشگاه تهران با همکاری اداره کل مهارت دانشگاه تهران دومین موت کورت مالکیت فکری را در خرداد ماه برگزار می‌کند.

موت کورت (دادگاه شبیه‌سازی‌شده) مسابقه‌ای جذاب و پرطرفدار است که با شبیه‌سازی دادگاه و طرح یک پرونده فرضی، دانشجویان حقوق مستعد را گرد هم می‌آورد تا در رقابتی نفس‌گیر شرکت کرده و مهارت‌های علمی و فن بیان و استدلال خود را به چالش بکشند. در دومین موت کورت دانشگاه تهران 15 گروه از دانشجویان دانشگاه‌های تهران، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه اصفهان، دانشگاه بوعلی سینا، دانشگاه قم و دانشگاه تربیت مدرس در این رویداد به رقابت پرداختند.

به گزارش دبیر علمی این رویداد دکتر سعید حبیبا از بین 15 گروه شرکت‌کننده، 8 گروه به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند که متشکل از تیم‌های دانشگاه تهران، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه اصفهان، دانشگاه بوعلی سینا، دانشگاه قم و دانشگاه تربیت مدرس هستند.

در روز شنبه 5 خرداد ماه جلسه توجیهی برای تیم‌های راه یافته به مرحله نیمه‌نهایی برگزار گردید و 8 تیم برگزیده در تاریخ 9 خرداد در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران به رقابت خواهند پرداخت تا تیم‌های راه‌یافته به مرحله نهایی مشخص شوند.